• Eerste overwinning buiten voor SCMH

    Zondag 19 April hadden we na lang wachten onze eerste buiten wedstrijd gepland, deze keer speelde we thuis tegen D.O.T. Dat zijn de koplopers van onze poul. Maar uiteraard gingen wij alsnog voor de winst! We boven de wedstrijd super sterk, de eerste 4 shotjes gingen er zo achter elkaar in, en op dat moment werd D.O.T wakker en hadden hun er ook een paar gescoord. We gingen de eerste helft uit met een stand van 6-4.

    Na binnen een goeie peptalk gehad te hebben van onze coach Kristie gingen we er weer tegen aan, het was wel duidelijk dat ook D.O.T een goede peptalk heeft gehad want de doelpunten vlogen er bij hun in. Het werd uiteindelijk heel spannend en stond het op de laatste 5 minuten ineens 8-7. Wij waren helemaal in shock maar Iris maakte daar verandering in, met een mooi afstand shot was het 9-7, Meteen werd er een time out gedaan en werd ons verteld om het dicht te houden. Met nog 1 minuut op de klok kwam D.O.T door met een doorloop die zat.. 9-8. Het was zo spannend maar wij gingen dit echt niet verliezen. De verdediging hielt het keurig dicht en zo werd de eindstand 9-8! Onze eerste overwinning van buiten is binnen! En we zorgen ervoor dat we een nieuwe streak gaan beginnen!!

    Nu gaan we lekker vakantie vieren en 3 mei gaan we knallen in Esbeek. Tot dan!